Bosch WAE28327NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAE28327NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

tina29 13-05-2016

bosch wasmachine WAE28327NL

Geschreven voor: Bosch WAE28327NL

Een goede prijs kwaliteitsverhouding. Hij wast mooi schoon en maakt niet veel geluid tijdens het wassen.
Voldoende verschillende wasprogramma's en lekker zuinig. AAA+

adsl471277 10-12-2015
Geschreven voor: Bosch WAE28327NL

U heeft gevraagd nogmaals een review op te stellen over dit product.

Deze wasmachine heb ik nu 7 maanden

Positief is geluid bij centrifugeren bijna geen.

Nadeel is tijdens het afpompen heel veel lawaai,

De afvoerslang slaat mee tijdens het afpompen en bonk tegen de machine.Dit probleem blijf ook na 6 maanden bij ons, niet op te lossen, Jammer.

Dit verwacht je niet bij een Bosch

Pety 11-11-2015
Geschreven voor: Bosch WAE28327NL

Gewoon in alle opzichten een fijn apparaat! Ben al jaren een Bosch-fan! Dus keuze was niet moeilijk. Ruime programmakeuze,bedieningsgemak,geluids- en energie-vriendelijk maar bovenal een schone was! Aanrader!

miekevb 09-11-2015
Geschreven voor: Bosch WAE28327NL

Ik ben heel erg tevreden over het rustige geluid dat deze machine maakt en ook tevreden over de stabiliteit en de grootte van de vulopening.

adsl471277 21-08-2015
Geschreven voor: Bosch WAE28327NL

U heeft gevraagd nogmaals een review op te stellen over dit product.
Deze wasmachine heb ik nu 3 maanden

Positief is geluid bij centrifugeren bijna geen.

Nadeel is tijdens het afpompen heel veel lawaai,
De afvoerslang slaat mee tijdens het afpompen en bonk tegen de machine.

Dit verwacht je niet bij een bosch

adsl471277 03-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAE28327NL

Deze wasmachine ben ik net
positief is geluid bij centrifugeren bijna geen.
Nadeel is tijdens het afpompen heel veel lawaai de afvoerslang bonkt en slaat meet tijdens het afpompen.
dit verwacht je niet bij een bosch

maria neeltje 22-01-2015
Geschreven voor: Bosch WAE28327NL

Deze Bosch-wasmachine doet gewoon wat hij verondersteld wordt te doen: hij wast zorgvuldig en schoon, hij centrifugeert naar behoren, hij maakt niet veel lawaai, hij is heel gemakkelijk te bedienen en hij heeft voldoende programma's, waaronder een sportprogramma, ideaal!
Ik heb nu zeven wassen gedraaid op zes verschillende programma's en ik ben zeer tevreden over het resultaat. Mocht ik onverhoopt van mening veranderen dan laat ik het weten.

Dominiq 01-01-2015
Geschreven voor: Bosch WAE28327NL

Voor een 2-persoonshuishouden zocht ik een niet al te dure no-nonsense machine. Maar liefst wel een degelijke. Deze Bosch voldoet aan die verwachtingen. Zeer makkelijk te bedienen. Met één druk op de knop naar je voorkeur te zetten (snel of juist zuinig programma) en voorzien van een handig 15 minuten wasprogramma. Stil in vergelijking met mijn oude Bosch. Als de machine onverhoopt mankementen gaat vertonen, meld ik het hier!